ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

در تربیت اطفال، باید به تربیت زبان پرداخت. کمتر حرف زدن، قبل حرف زدن فکر کردن، آیا همان را می خواستی گفتی؟....

کودک باید سکوت و تعمق و توی فکر رفتن را از والدین یاد بگیرد.


از اینجا هم می تونید کلیپی در مورد کنترل زبان برگرفته از سوره قلم را ببینید.

نظرات  (۲)

سلام من مدیرسایت دیزاین فا07هستم لطفابه سایت من مراجعه کنیدوسفارشات خودرااعلام کنید
موضوع سایت طراحی قالب وساخت بنر.لوگو.هدر.کارت ویزیت و... است حتمامراجعه کنید
designfa07.blog.ir

حتمانظرات خودرادرباره ی سایت بگویید باتشکر

همکار گرامی
با سلام در صورت تمایل برای دریافت اخبار جالب روز از سایت میهن پست دیدن و ضمن پسند آن را در وب زیبایتان لینک نمایید.
در ضمن در صورت تمایل برای همکاری ما را بی خبر نگذارید.
با تشکر روابط عمومی سایت میهن پست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی