ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

تاب تاب تاب بازی

تاب تاب تاب بازی، ای بهترین همبازی، برات دارم یه رازی

مراقب خودت باش، اینقدر سریع می تازی، اگه سریع تر بری، می ترسم که ببازی

آخه تو زندگیت رو، با دست خود می سازی، تو وقتی که گیر داری، یا تو وقت بی نیازی

یه خورده هم بکن تو، باهاش راز و نیازی، اونوقت دیگه نداری، احتیاجی به قاضی

می دونم بعضی وقتا، خدا رو جا میندازی، خدا رو جا بندازی، به خوبیات بنازی

اونوقت خدا نمیشه، از اخلاق تو راضی، تاب تاب تاب بازی


تاب تاب همبازی، خدا جونم چه نازی

دلم می خواد تو بازی، به من نگاه بندازی

بهم بگی خدایا، یواشکی یه رازی


تاب تاب عباسی، خدا من رو نیازی

می خام پناهم باشی، تا آخر این بازی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی