ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

همسر زهرا علی* مظهر تقوا علی

ذکر اذانم علی *روح و روانم علی

یار پیمبر علی *فاتح خیبر علی

بحر عدالت علی *قلب شجاعت علی

باب یتیمان علی *شهید قرآن علی

قبله حاجات علی* روح مناجات علی

هادی امت علی *روح امامت علی

امام معصوم علی* شهید مظلوم علی

کعبه سرایت علی* داده خدایت علی


کتاب:انس با قران و اهل بیت علیهم السلام

علی اصغر محمد باقری


مربی شعر را می خواند و بچه ها باید بلند جواب بدهند علی

نظرات  (۱)

سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید.

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی