ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

انار دونه دونه 

رهبر چه مهربونه 

بچه ها رو دوست داره

نور از رخش می باره

می خوام برم دیدنش 

برای بوسیدنش 

بگم رهبر خوبم 

یار خوب و محبوبم 

توی نماز شبها 

ما رو دعا بفرما


نظرات  (۲)

سلام خسته نباشید، وبلاگ زیبا و با مطالب جالبی دارید، خوشحال میشیم باهم تبادل لینک داشته باشیم.
سایت "اخبار جنگی و نظامی" دارای پیج رنک 5 میباشد و بیش از هزاران بازدید کننده روزانه دارد، ثبت لینک شما در این سایت می تواند به افزایش رتبه شما در گوگل و افزایش بازدید شما کمک زیادی کند.
در صورت تمایل برای تبادل لینک به آدرس زیر مراجعه کنید.
http://army-well-being.net/links

۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۱ ایده های خوب کودکان مذهبی
سلام از مطالبتون استفاده کردم راضی باشید یاعلی     
تلگرام کانال ایده های خوب کودکان اسلامی  @ideaha

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی