ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

مجموعه ای از فایل های صوتی در رابطه با تربیت توحیدی فرزند از سایت http://nasletohidi.ir/

این سایت بخشی داره که مخصوص مشاوره در زمینه مراقبت های بارداری و تربیت توحیدی فرزندان

 

تربیت نسل توحیدی

   صوت با موضوعات زیر را می توانید از اینجا دانلود کنید. 

    آداب انعقاد نطفه - هانی چیت چیان

    انواع زایمان - دکتر نیسانی

    بلوغ عاطفی - هانی چیت چیان

    تغذیه از نگاه طب سنتی در دوران بارداری - دکتر نجات بخش

    تغذیه از نگاه طب سنتی در دوران بارداری- دکتر نجات بخش

    دانستنیهای جنین و نوزاد-دکتر فریبا کیانی

    دانستنیهای دوران کودکی - دکتر کیانی - متخصص کودکان و نوزادان

    رابطه پدر و مادر پس از تولد کودک - دکتر محمد جعفر غفرانی

    طب سنتی - دکتر فاطمه نجات بخش

    مباشرت از نگاه قرآن-ویژه خانم ها - دکتر غفرانی

    مراقبت های قبل از انعقاد نطفه - استاد چیت چیان

   مروری بر سوره برای تربیت نسل توحیدی در دوره جنینی - استاد چیت چیان

    مهمترین اصول خانواده توحیدی - دکتر محمد جعفر غفرانی

    نقش والدین در تربیت فرزندان توحیدی و مهمترین اصول خانواده توحیدی-ویژه آقایان-دکتر غفرانی

    نکات پزشکی زنان و بارداری - دکتر کیاندخت کیانی

    نکات پزشکی قبل از بارداری، باروری طبیعی و عوامل موثر در بارداری- دکتر کیاندخت کیانی

    نکات پزشکی نوزادان - دکتر کیانی

نظرات  (۱)

۲۴ بهمن ۹۶ ، ۰۷:۵۸ ناهید باقری
سلام صبحتون بخیر
من نمیتونم فایل های صوتی رو دانلود کنم یعنی اصلا وارد نمیشه مشکل از کجاس
بعد تو سی دی های نسل توحید ک 4 تا سی دی  تهیه کردم آستاد چیتچیان ی کتاب درباره اداب نذر و تربیت در 4 دوره نشون میدن ولی اسم کتاب نگفتن و اطلاعاتی درباره اش ندادن ممنون میشم کتاب معرفی کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی