ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

این مارپله با طول و عرض یکسان طراحی شده و مربعی می باشد. سایز طراحی این مارپله ۳۰۰×۳۰۰ سانتی متر می باشد. قبل از چاپ رزولیشن را به ۷۲ و طول و عرض را روی طول و عرض مورد نظر تغییر دهید.

 فروش طرح طراحی شده از نظر طراح، سوء استفادهمحسوب شده و مشکل دارد. این طرح با نیت استفاده شدن در مساجد، مدارس و مکان های عمومی مشابه قرار داده شده است.

صلوات فراموش نشود. در پناه حق.

دریافت فایل تصویری مار و پله برای چاپ با حجم ۸٫۹۶mb

فایل فتوشاپی مار و پله ( لایه باز ) ۴۱٫۵mb

منبع: http://www.salehinonline.ir/

نظرات  (۲)

باسلام.
حتما شما هم مثل من مطلب جدیدم را بخونید و نظر بدید.
تک تک نظر ها را بررسی و حتما بهتون سر می زنم.

عنوان مطلب:    چرا فقط 30 روز روزه بگیریم؟
لینک مطلب:    http://masira.ir/index.php?newsid=181    

۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۴ افزایش بازدید وبلاگ
سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید.

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی