ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

سلام
یه شعر قشنگ در مورد حضرت ابوالفضل علیه السلام:

ای ماه بنی هاشم خورشید لقــــــــا عباس

ای نور دل حیدر، شمـــــــــع شهدا عباس

ای از تو دلِ اطفــــال، روشن به امید آب

ای ساقی غــــــم پرور، میزان وفا عباس

ای تشنــــــــــۀ آب آور، ای کشته نام آور

ای صف شکن لشکر، سردار صفا عباس

لب تشنه شدی در آب، لب دوخته برگشتی

جان را بلــب آوردی، با عین رضا عباس

ای مــــــــــیر علمداران، سقای وفاداران

در جمع فداکاران، بودی بسزا عبــــــاس

تو درس وفــــــا دادی، با دست جدا دادی

بی دست شدی رهـرو، در راه خدا عباس

با اینهمه درد و غـــم، ما رو به تو آوردیم

دست همه محزون گیر، از بهر خدا عباس


یکی از راه های توسل به آن حضرت هم چنین آمده: شب چهارشنبه صد مرتبه بگوید:

ای ماه بنی هاشم خورشید لقــــــــا عباس

ای نور دل حیدر، شمـــــــــع شهدا عباس

از درد و غم‌ ایام‌ ما رو به‌ تو آوردیم‌

دست‌ من‌ مسکین‌ گیر از بهر خدا عباس‌

نظیر این‌ توسّل‌ را مرحوم‌ حاجی میرزا حسین‌ تهرانی و‌ حاجی‌ میرزا خلیل‌ ( از علمای زاهد عصر مشروطه‌) عمل‌ کرده‌ بودند، درد پای‌ ایشان‌ فوراً ساکت‌ شده‌ و دیگر عود نکرده‌ بود.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی