ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

یک جوان ( موبایلشو) کنار قران کریم گذاشت ورفت بیروناز منزل وفرصتی برای گفتگو موبایل با قران فراهم شد:

موبایل: این اولین بار است منو فراموش کرده 

قرآن : منو همیشه فراموش میکنه

موبایل: من همیشه با او حرف میزنم اون با من 

قرآن : من همیشه با او حرف میزنم ولی او گوش نمیده

موبایل: من خاصیت پیام فرستادن وپیام گرفتنو دارم 

قرآن: من کلا پیام وبشارت دارم وهستم ووعدهای زیبا داده ام اگه بامن دوستی کنه ولی بازهم منو فراموش میکنه

موبایل: از من طاقتهای زیادی خارج میشه که به جسم و عقل انسان ضرر میده وبا این همه ضرر بازهم منو ترک نمیکنه 

قرآن: من طبیب روحها ونفسها وجسدهایم با این همه درمان از من دوری می کند

موبایل: از کیفیت من تعریف میکند نزد دوستانش 

قرآن: من بزرگترین مصدر کیفیت هستم ولی روش نمیشه پیش دوستاش از من تعریف کنه 

 جوان از بیرون امد موبایلشو برداره 

موبایل: با اجازه شما اومد منو ببره من که گفتم بدون من نمیتونی زندگی کنه 


خیلی درد اوره به موبایل خود مشتاق باشیم در صورتی که فقط یک ساعت یا دوساعت موبایلو رها کنیم 

ولی کتاب خدا رو هفته هفته رها میکنیم ولی مشتاقش نیستیم

_


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی