ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

گاهی ما پدر مادرها بد فکری و بددلی ها را به بچه ها منتقل می کنیم. بیان هم نمی کنیم اما با تجسس های بی جا و اینکه بچه متوجه این تجسس ها می شود، بدبینی و بدفکری را به بچه منتقل می کنیم.


متاسفانه در عرف جامعه ما از بچگی به فرزندانمان غیبت را آموزش می دهیم. موضوع حساسیت است. هرچه می توانید از غایب صحبت نکنید. جلوی بچه پچ پچ نکنید. نظام اخلاقی خانواده را با این رفتارها خراب نکنیم.

این روح مردگی ها، این کسالت ها از غیبت است. حال و رمقی نیست. ساعت می گذاری بیدار هم می شوی اما حالی نیست...

از بچه استخراج غیبت نکنید! فلانی چه گفت؟

سید بحرالعلوم در بچه گی در مجلسی بود با حالت بغض و گریه بلند شد و رفت. پرسیدند چرا گریه می کنی؟ می گفت در مجلسی هستم که دارند خودشان را با گناه آلوده می کنند! و با گریه مجلس منقلب شد...

نظرات  (۲)

۰۵ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۵۱ سلمان فارسی
بسیار عالی

۰۵ مرداد ۹۳ ، ۰۳:۰۸ سعید اخوان
احسنت خیلی هم خوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی