ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

سلام 

برای اماده کردن محتوای برنامه برای جشن غدیر بچه ها کلیک کنید:

امام علی ع و کودکان

نظرات  (۲)

۰۴ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۲۳ خادمه الزهرا

سلام وقت شا به خیر. خدا قوت میگم خدمتتون. خدا حفظتو ن کنه و ممنون از زحماتتون. اجرتون ان شا الله با خود حضرات معصومین (ع) .  

یک نقاشی با آدرس وبلاگ شما دیدم در کانال ایتا. این نقاشی زیبا بود ولی یک ایراد اساسی داشت به نظرم. در این نقاشی امام زمان( عج) توی اسمون و پشت ابرها نقاشی شده بود و این نوع تصاویر واقعا برای کودک قابل فهم نیست و ممکنه کودک واقعا این طور فکر کنه که امام زمان عج در آسمان زندگی میکنند و یا اینکه پشت ابرها هستند. 

میخواستم این نکته رو خدمتتون عرض کنم که کشیدن این نوع تصاویر درست نیست.

بنده خودم تصویرگر کودک هستم و خیلی ساله تصویرگری مذهبی انجام میدم.  ان شا الله همیشه موفق و موید باشید.  

ما باید به بچه ها سرگرمی های مفید بدیم تا از بازی های کامپیوتری دور شن و زندگی سالمی داشته باشن. خرید بردگیم یکی از بهترین اتفاقاتیه که میتونه واسه بچتون بیفته. چون بردگیم بهترین بازی واسه کودکانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی