ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

۷۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

مجله تندرستی: اخیرا،نامه رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد که در آن خطاب به روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور بر لزوم جلوگیری از فروش عروسک های باربی تاکید شده بود.

البته این اولین بار نیست که فروش باربی در ایران ممنوع اعلام می شود چون همیشه فروش این نوع عروسک در ایران با چالش همراه بوده است. با این حساب، چرا مسئولان در ایران تا این حد از رواج یکی از پرفروش ترین اسباب بازی های دنیا نگران هستند؟

آیا تنها مغایرت این عروسک با ارزش های ایرانی اسلامی دلیل این مخالفت است؟ این عروسک محبوب چرا مایه نگرانی است؟


روزنامه هفت صبح: نخستین رابطه نوزاد با دنیای خارج از طریق لمس کردن حاصل می شود. لمس کردن نوزاد تاثیر بسزایی در ارتباط عاطفی، احساس امنیت و اعتماد او به محیط اطرافش دارد. کودکانی که از سوی پدر و مادر با محبت لمس می شوند؛ احساس آرامش بیشتری دارند. والدین می توانند با ماساژ دادن و تماس های محبت آمیز با نوزاد خود، به او ابراز محبت کنند و از همان ابتدا به شکل گیری اعتماد به نفس او کمک کنند.

ماساژ کودک یک راه شگفت انگیز و موثر برای برقراری ارتباط با اوست. نوزادان خیلی زود متوجه خواهند شد که این تماس های ملایم نشان دهنده عشق و علاقه اطرافیان به آنهاست.

 

 


اسلام و بازی کودکان

 

اسلام و بازی کودکان

تالیف: آیت الله احمد بهشتی

بازبینی و ویراست: سعید بهشتی

شمارگان: 3000 نسخه

قیمت: 69000 ریال

انتشارات: چاپ و نشر بین الملل


معرفی کتاب “ریحانه ی بهشتی”

در این دنیای پر غوغای کنونی که جامعه به عرصه پیکاری جهت دست یافتن هرچه بیشتر به امور مادی تبدیل شده است، بسیاری از افراد آن تمام همت ، تلاش و فکر خود را در این میدان جنگ و گریز صرف پیروزی می کنند تا با غلبه بر دیگری ، مردار ئنیا را تصاحب کنند . اما در پس آن هیاهو و در میان جامعه اسلامی همسران جوان ، پدران و مادران موحد و خداجویی هستند که دل درگرو تربیت فرزند صالح سپرده اند.

 درکتاب ۰ 157 بازدیدمعرفی کتاب «کاهش جمعیت, ضربه ای سهمگین بر پیکر مسلمین»

«رساله نکاحیه» یا «کاهش جمعیت ضربه‌‏اى سهمگین بر پیکر مسلمین» کتابی است از «علامه سید محمدحسین حسینی طهرانی» که در قالب ۳۴۶ صفحه توسط انتشارات علامه طباطبایی راهی بازار نشر گردیده است.

این کتاب از هشت بخش تشکیل شده است. بخش نخست این پژوهش به «سیمای خانواده در آخر الزمان» پرداخته و جلوه هایی از بنیان متزلزل خانواده ها و قحط غیرت در خانه های آخر الزمانی را ترسیم کرده است. 

خطرات پنهان امواج نامرئی برای کودکان

تلفن همراه امروز حتی در دورترین نقاط دنیا هم به وسیله امواج به خدمت انسان درآمده است و شاهد هستیم که در روستاهای دورافتاده هم این وسیله به راحتی در دسترس انسان قرار گرفته است، اما هنوز فرهنگ استفاده از این وسیله فقط در مواقع لزوم جا نیفتاده است. 

به گزارش ایران، اغلب پزشکان بر این باورند که استفاده بیش از اندازه تلفن همراه پیامدهای فیزیکی جبران‌ناپذیری دربردارد که بهتر است از این وسیله در طول شبانه روز کمتر استفاده شود. 
باید توجه داشت استفاده بیش از اندازه تلفن همراه خطرات بیشتری بر روی کودک و نوجوان در حال رشد دارد. 


مقالات زیادی در مورد اثر امواج را می تونید در سایت ایلیا سلامت ببینید.

 

اینم یه مقاله انگلیسی:

cellphone
 
 
Description: Description: Visit Us @ www.Fropki.com< s