ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

حسن عباسی در نشست مشورتی جشنواره عمار با اشاره به رهاشدگی سینمای کودک گفت: همیشه به دخترها گفته‌ام اگر می‌خواهید مجاهدت کنید و در رکاب حضرت باشید اولاً زود ازدواج کنید و بچه‌دار بشوید، ثانیاً فقط به مهدکودک بچسبید، دنبال استادی دانشگاه و رانندگی تریلر نباشید.

چگونگی برگزاری اردو

پدیدآورنده:
حسن ملکی
 ناشر:
آوای نور 

 ۱۵۶ صفحه – وزیری (شومیز) – چاپ ۱ – ۱۰۰۰ نسخه



تربیت در اردو

پدیدآورنده:
عبدالکریم صالحی
 ناشر:
فاخر
 ۱۷۶ صفحه – رقعی (شومیز) – چاپ ۱ – ۳۰۰۰ نسخه


چگونه اردو برگزار کنیم

پدیدآورنده:
محمود اکبری
جلیل حبیبی
 ناشر:
شهاب‌‌الدین

 ۱۵۲ صفحه – رقعی (شومیز) – چاپ ۱ – ۳۰۰۰ نسخه


ما معمولا به کسی سرمایه دار می گوییم که طلا، باغ، مزرعه، قالی و برج داشته باشد اما سرمایه دار واقعی کسی است که حدود چهارده میلیون نسل نو دارد. سرمایه دار واقعی، آموزش و پرورشی ها هستند. اینها هستند که تربیت نسل نو را برعهده دارند.
حجت الاسلام قرائتی

تسنیم نوشت:

رئیس ستاد اقامه نماز با اشاره به نقش مربیان مهدهای کودک در سرمایه‌گذاری فرهنگی و معنوی در کودکان خطاب به آن‌ها گفت: دست کودکان را در دست خدا بگذارید.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در جشنواره یاوران نماز با موضوع ترویج فرهنگ نماز در کودکی، تضمین جامعه اسلامی اظهار داشت: مربیان مهدهای کودک می‌توانند در نسلی نو و پاک که امانت‌های الهی هستند سرمایه گذاری کنند.

وی ادامه داد: سعی کنید رابطه خود را با خدا تقویت کنید، خدا را به کودکان معرفی کنید اگر نعمت‌های خدا را به کودکان یادآوری کنید در آن صورت نیاز به تبلیغ نماز ندارید چرا که خود کودکان به نماز مشتاق می‌شوند؛ مربیان در مهدهای کودک مقابل کودکان نماز بخوانند در این صورت کودکان خود به خود به نماز روی می‌آورند.

ما دو نوع نیرو داریم، نیروی بدنی که با صرف آن، خستگی ایجاد می شود و نیروی روانی که با «توجه» صرف می شود. لذا افراد مختلف تصاویر، فیلم ها، صداها، مکان ها و... دائما درحال مصرف کردن ما هستند.

به گزارش «قاصدنیوز»حجت الاسلام دکتر مهدی نخاولی مفسر، محقق و پژوهشگر علوم قرآنی و مدیر مؤسسه راه حق مشهدمقدس در مراسم شب های هفتم و هشتم محرم به بیان نکاتی مهم پیرامون ابزارهای ارتباطی جدید پرداخت. توجه به این نکات در فضایی که این ابزارها با سرعت و بدون توجه به پیوست‌های فرهنگی و آموزش سوادرسانه ای در حال فراگیری است، برای آنانی که به دنبال استفاده هوشمندانه از این ابزارها هستند امری لازم و موردنیاز است.

 

حجت الاسلام دکتر مهدی نخاولی در مسجد المنتظر مشهد

روش تربیتی مونته‌سوری را قبول نداریم؛ مهدهایی که این روش را به کار بگیرند تعطیل می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بهزیستی با بیان این‌که با توجه به ظرفیت‌های دینی و اسلامی نیازی به روش‌های وارداتی برای تربیت کودکان خود نداریم، گفت: روش تربیتی مونته‌سوری را قبول نداریم و مهدهایی که این روش را به کار بگیرند تعطیل می‌شوند.