ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

ای قرآن، ای راه زندگی

یاد تو آرامش دل است

ای آیاتت رمز بندگی

هر حرفت حلال مشکل است

دور از تو تحریف دشمنان

مهرت از دل کی برون کنم؟

پاینده مانی و جاودان

هر لحظه آن را فرون کنم

ای آیه آیه ات بود کلام نور رب

تا نور عترت و کلام من به راه ماست

خوانم و عمل کنم تو را به روز و شب

راه زندگی مصون ز اشتباه ماست

مهر تو چون شد پیشه ام

مهر تو چون شد پیشه ام

دور از تو نیست اندیشه ام

دور از تو نیست اندیشه ام

در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما

در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما

پاینده باد دین و قرآن ما

پاینده باد این و قرآن ما

قرآن ای اعجاز مصطفی

ای همراه آل مرتضی

ما را دعوت کرده حضرتش

هم بر قرآن هم بر عترتش

از حب این دو ثقل او سرشته گلم

مهرشان برون رود تهی شود دلم

مهر تو چون شد پیشه ام

دور از تو نیست اندیشه ام

در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما

پاینده باد دین و قرآن ما

نظرات  (۵)

۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۱۶ نردبانی تا خدا
سلام
عالی بود
اگه میشه اهنگ بی کلامشم بزارید و همچنین متنش قاتی باتیه
موافقم تورو خدا اهنگ بی کلامشم بزارید لطفااااااااااااااااااااااااا
متنش در هم ریختست

عالیه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی