ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

1.   الفبای خوردنی

در این بازی باید اجازه دهید که کودک نیمه گرسنۀ شما، توضیح بدهد که چقدر گرسنه است، بهترین زمان برای این بازی، نیم ساعت قبل از توقف کوتاه برای خوردن غذاست.

 این نسخه از بازی "من دارم برای یه پیک نیک آماده می شم" آغاز می شود وقتی که شما اعلام می کنید "من خیلی گشنمه، اونقدر که می تونم یه خلبان رو بخورم".

بازیکن بعدی با اضافه کردن حرف آخر خلبان "ن" وارد بازی می شود. او باید بگوید "من خیلی گرسنه ام می تونم یه خلبان و یه نهنگ رو بخورم".

 ببینید آیا می توانید این بازی را ادامه بدهید تا خانواده شما باغ وحشها، جهنده ها یا خزنده ها را بخورند.

2.ویززز !

این یک تلاش گروهی برای رسیدن به عدد صد بدون اشتباه است. با شروع از عدد یک، به نوبت بشمارید. هر زمان که به یکی از اعداد بخش پذیر بر 7 رسیدید (مانند 7، 14، 21 و ...) یا عددی که رقم 7 دارد مثل 17 ، به جای آن عدد باید بگویید "ویززز" .

اگر کسی فراموش کند که "ویززز" را بگوید، همه مجبورند که بازی را دوباره شروع کنند. اگر این خیلی سخت است، پس به جای اعدادی که بر 5 بخش پذیرند، ویزز بگویید. در صورتی که یک رقابت واقعی می خواهید، فازز ویزز را امتحان کنید. به جای هر عددی که در آن رقم 3 هست یا بخش پذیر است، فازز بگویید، و به جای هر عددی که رقم 7 را دارد یا بخش پذیر بر 7 است ویززز بگویید.

 3.حدسهای سیار

یکنفر را به عنوان استاد حدس می نامیدکسی که یک سوال حدسی را مطرح می کند- این استاد می تواند از مسافران بخواهد که رنگ اتومبیل گذرنده بعدی را حدس بزنند، یا مثلا اینکه چه زمانی شما به شهر بعدی می رسید. یا با دادن سه سرنخ، حدس بزنند که یکنفر دیگر چه چیزی را می بیند.

4.خانه ای روی تپه

داستانهایی درباره افراد خانه ای که دارید به سوی آن رانندگی می کنید، از خود اختراع کنید. فکر می کنید کار آنها چه باشد؟ غذای مورد علاقه شان چیست؟ برای تعطیلات کجا می روند؟ وارد جزئیات زیادی از زندگی آنها شوید مثل اینکه آیا با صدای بلند خرخر می کنند یا آیا از عنکبوت ها می ترسند؟

به آنها اسم ، سرگرمی های مورد علاقه، حیوانات خانگی و غیره بدهید. 

5.اسم منو حدس بزن

در اجرای این بازی، بازیکنان حرکات، عادات و جملات یک فرد مشهور مثل ورزشکاران، سیاستمداران، موسیقیدانها، یا بازیکنان را تقلید می کنند.

برای محکم کاری: حرف زدن مجاز نیست ! بازیکنان می توانند سوالات بله و نه خیر بپرسند (که می توانند با اشاره یا تکان سر پاسخ می گیرند). کسی که درست حدس بزند، نفر بعدی است که برداشت بعدی را اجرا می کند.

6.مسابقه بارش باران

در یک روز بارانی، هر یک از بازیکنان، وضعیت یکی از قطرات افتاده بر روی شیشه اتومبیل را دنبال می کند. قطرۀ تعقیبی هر کس که زودتر به پایین شیشه برسد، آن بازیکن برنده است.

7.مسابقه تا20

دو بازیکن به نوبت تا بیست می شمارند. در هر نوبت، یک بازیکن می تواند یک یا دو عدد را بگوید. (اگر اولی "یک" بگوید، دومی باید بگوید "دو، سه") هر کسی باید سعی کند نفر مقابل او را مجبور به رسیدن به عدد بیست کند.

8.موجودات غیرعادی

با تا کردن یک تکه کاغذ به سه قسمت مساوی، افراد یا جانوران یا ترکیبی از هر دو، با ظاهری عجیب و غریب درست کنید.

یکی از افراد صورت آن را در بالاترین قسمت می کشد،  بعد آن را تا می کند طوری که نفر بعدی نتواند آن را ببیند. نفر بعد ، قسمت میانی بدن را می کشد و کاغذ را تا می کند، و آن را به نفر سوم می دهد، که پاها را در بخش انتهایی ترسیم می کند.

بالاخره ، تای کاغذ باز می شود و شما می توانید موجودی که ساخته اید، نامگذاری کنید.

9.دورگوی حساس

این بازی برای مسافرتهای اتوبوسی مناسب تر است، ولی می توان آن را روی صندلیهای عقب اتومبیل شخصی هم اجرا کرد.

بازیکن شماره 1، در یک طرف ردیف، یک  لغت را در نظر می گیرد، بازیکن شماره 2، که در کنار شماره یک نشسته، چشمان خود را می بندد و دست خود را دراز می کند. بازیکن شماره 1 به وسیله انگشت، آن کلمه را روی دست بازیکن شماره 2 می نویسد، لغت در آن ردیف دست به دست می شود تا اینکه به آخرین نفر بازی می رسد.

آن فرد لغتی را که فکر می کنند نفر اول بر روی دست نفر دوم نوشته را می گوید و سپس نفر اول لغت اصلی را می گوید. بعد بازی دوباره از نفر دوم شروع می شود و به همین ترتیب تا نفر آخر.

 

نظرات  (۲)

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببرد که بهتر بشه
24ip.ir
حتما امتحان کن بازدهی خوبی داره
سلام سلام دوباره اومدم ولی تو یه بارم نیومدی وب خیلی خوبی دارین هم وبتون هم قالبتون خییییلی قشنگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی