ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

به نام خالق گل                        خدای ماه و خورشید

اون کسی که تو دنیا                  نور و قشنگی پاشید

امروز دارم قصه ای                      از یه امام معصوم(ع)

یه داستان واقعی                       از یه آقای مظلوم

پنجم ماه شعبان                        شور و شعف به پا شد

سجاد(ع)اومد به دنیا                  جهان پر از صفا شد

باباش امام حسین(ع)بود             یک پدر گرامی

شهربانو مادرش بود                    شاهزاده­ای ایرانی

جد بزرگ او بود                         پیامبر آخری

پدر بزرگ پاکش                        امام اول علی(ع)

اما بگم از عموش                     الگوی صبر و راستی

امام حسن(ع)که می داد           درس خدا پرستی

سجاد(ع)بزرگ می­شد با            یاد خدای رحمان

شجاع بود با ایمان                    مثل پدر قهرمان

بود از مسافرای                       حادثه­ی کربلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی