ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

وقایع کربلا را که مرور می کنیم؛ از علی اصغر(سلام الله علیه) تا اباالفضل(سلام الله علیه)، از رقیه(سلام الله علیها) تا زینب(سلام الله علیها)، از عبدالله تا حبیب همه را یک تن می بینیم؛ یک تن واحد؛ همه آماده و جان بر کف، از همه هستی شان برای برافراشته نگهداشتن پرچم اسلام مایه می گذارند و در تمنای بارها زنده شدن و در راه امام جان دادن، شربت «أحلی من العسل» مرگ را می نوشند و به لقاءالله می پیوندند و باز در نهایت خضوع از امامشان شرمنده اند که بیش از این برای فدیه نداشته اند...!
آرزوی هر منتظری، بودنی این چنین و داشتن چنین نسلی است؛ نسلی توحیدی!
(ادامه را در نشریه بخوانید...)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی