ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

آهای آهای بچه ها                  در این سوره­ی زیبا

پیامبرم یکسره                       به او پناه می­بره

از شر هر وسوسه                   شیطنت و دسیسه

وسوسه­هاس شیطان                  درون قلب انسان

شیطانی که این­همه                     در کمین آدمه

ما از شیطان رجیم                  به حق پناه می­بریم

 

*****

بگو تو ای محمد                   تو ای رسول سرمد

خدا بود پناهم                      بود چراغ راهم

رها کند او انسان                   از شر و دیو و شیطان

که هست فریب شیطون         به شکل های فراوون

به شکل جن و انسان             در آشکار و درنهان

اما کسی که با خداست         ازشیطون راهش جداست

 

 

*****

اول به نام خدا                         خدای خوب و دانا

که خیلی مهربونه                   هرکی اینو می دونه

بخشنده و رحیمه                   خالق این زمینه

گفته خدای مهربون                                  به حضرت محمد

بگو به بندگانم                        دور بشن از کار بَد

پناه اونها منم                          همیشه توی دنیا

هرکجایی من هستم                      کنار و یار شما

بگو فقط خداوند                        هست پادشاه جهان

هرکه بگه غیر از این                      رفته به راه شیطان

قدرت و مالُ پولُ                    داده خدا به آدم

با فکر بد دور می شیم                 از خدا جون ما کم کم

گول نخورید آدما                       که قدرت از سوی اوست

شیطونه دشمن ماست                    خدا داره مارو دوست

قول بده آی بچه جون                    دوری کنی تو از اون


*****

بگو که ای خدایا                     پناه من تو هستی

تویی که راه خود را                         به روی من نبستی

پروردگار انسان                      ای خدای مهربان

پناه می آرم به تو                    از حمله های شیطان  

نظرات  (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی