ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

یه دل دارم حیدریه

عاشقه مولا علیه 

من این دل ونداشتم

از تو بهشت برداشتم

خدا بهم عیدی داد  

عشق مولا علی داد  

علی وجود و هستیه  

دشمن ظلمو پستیه   

علی ندای بینواس

علی تجلی خداس 

علی قرآن ناطقه  

جد امام صادقه

علی که شمشیر خداس

دست علی همراه ماس

رو دلامون نوشته    

مولا علیو عشقه

هرکی که داره حبش

مسافر بهشت


شعر2:

یه دل دارم حیدریه

عاشقه مولا علیه

من این دل و نداشتم

از تو بهشت برداشتم

خدا بهم هدیه داد

عشق مولا علی داد

این عشق توی قلبمه

هر جا میرم با منه

با عشق و با شهامت

دم بگیر از ولایت

بگیم با هم یا علی

نشیم جدا از علی




نظرات  (۳۳)

خیلی خوب بوددددددددددد

۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۵ خادم الامیر
بسیار عالی هست
مرحبا به عاشقان ولایت

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی
خیلی خوبه من با بازی اینا رو به دخترم یاد میدم. جایگزین خوبی هسان بجای شعرهای بی معنی ای که تو بچگی یاد گرفتیم.
خیلی عالی هست مفاهیم خوب یاد میده

خیلی زیبا بود. ممنون

خدا خیرتون بده.. ممنون

۲۷ اسفند ۹۸ ، ۰۰:۲۶ خادم الشهداء

سلام بزرگوار!

خدا خیرتون بده

۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۸:۴۷ معصومه هادی

بسیار زیبا و عالی👌👌

سلام بله واقعا اگه به جا شعر های بی معنا از این شعرا به بچه ها یاد بدیم خیلی عالی میشه

واقعا عالی دستتون درد نکنه

فوق العادس

۲۵ دی ۹۹ ، ۱۷:۳۵ فاطمه زهراء

بسیار عالیییییییی

من این شعر رو به بچه ۲ ساله ام یاد دادم خیلی زیبا میخونه

خیلی کارتون درسته خدا خیرتون بده 

واقعا خسته نباشین

عالی بودددددددد

👍👍👍👍👍👌👌👌👌👌

۱۲ آبان ۰۰ ، ۰۹:۵۶ فاطمه زهرا

بجای شعر اتل متوله به بچه ها یاد بدین

۰۲ آذر ۰۰ ، ۱۲:۰۶ فاطمه زهرا

خیلی زیبا بود 

عالیه،،


مرحبا به شما،عاشقان امام علی(ع) 

این شعر عالیه دستتون درد نکنه 

 

 

خیلی آلی بووووووووووود

۲۵ فروردين ۰۱ ، ۱۵:۵۶ تااالبببببل

البالللالابفغیل

عالییییییییییییییی بود

 

خیلی خوب عالی 

همه به بچه هاشون یاد بدن 

هم با معنی هست 

هم شعر قشنگی هست 

من به عشق امام علی این رو حفظ میکنم 

خیلی خوبه بجای یه توپ دارم اینو یاد بچه ها بدیم

 

عالی و پرمعنی

خیییییلی عااالی بود👏🥰

خداخیرتون بده عالی بود همین الان دارم به دخترم یاد میدم    ... به عشق مولا علی

۱۳ آذر ۰۱ ، ۱۴:۱۶ مهدیه نوروزی

خیلی عالیه من و خواهرم تاعشق به مولا علی داد رو بلدیم ولی خیلی خووووبب و عععااااالللللیییییهههه

۲۳ آذر ۰۱ ، ۱۹:۰۳ نرگس اسکندریان

شعرش عالیه انشاالله اگه خدا بخواد حفظش میکنم اگه فراموش نشه به دوستام هم میگم 

عالیییییییی

خدا آجر بده به شاعر و ناشر و خواننده ش

خیلی خیلی عالی بسیارزیباوخداپسندانه بچه های من عاشقش شدن ویادگرفتن

خیلی خوبه دخترهام عاشق این شعر شدند دست مریزاد

عالیه این شعرها 

پسرم دو سال نیمش میخونه عشق میکنم ان شاءالله نسل شیعه عاقبت بخیر بشن

۰۱ آذر ۰۲ ، ۱۶:۱۹ سیده مریم

بیاد خواهر مرحومه خودم که روز تاسوعای امسال فوت شدن که وقتی دفترش رو نگاه میکردم با متن این شعر روبرو شدم که واقعاً عالیه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی