ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

یه یکی یکی                  خدا فقط یکی

یه دو تا دوتا                خدا نمی شه دوتا

یه سه تا سه تا        سرود بخون تو در جا

خدا که مهربونه        

                                 حال ما رو می دونه

یه چهار تا چهار تا چاره ما اینه                    

                                      مسلمونی همینه    

خدا که بد نمیشه         

                                   نماز بخون همیشه




منبع: عمو روحانی

نظرات  (۲)

سلام همه برنامه هاتون رادیدیم.واقعا زیبابودن.کمال تشکر رادارم.
من مدتهابود بدنبال برنامه های بدون موسیقی بودم.
موفق باشید.
سلام شعرتون خیلی قشنگه دنبال اینجور شعرام  چطور میتونم دانلودشون کنم بازم میخوام از این شعرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی