ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

حجت‌الاسلام قرائتی با اشاره به تصور غلط زوج‌های جوان درباره فرزند دار شدن، می‌گوید: اصرارهای زیادی به من شد که در تلویزیون بگویم اولاد کمتر بهتر است؛ اما قرآن کمکم کرد و نگفتم.
به گزارش فرهنگ نیوز، چندسالی است که افزایش جمعیت ایران اسلامی مورد تأکید مسئولان کشور قرار گرفته است و این در حالی است که در دهه 70 این مسئله سیری معکوس را می‌پیمود.
اتفاق دهه 70 در رابطه با کنترل رشد جمعیت و اذعان به اشتباه بودن آن؛ شاید یکی از مصادیق توجه نکردن به ظرائف معارف حیات‌بخش قرآن کریم باشد.
در ادامه برای درک بهتر این موضوع به سخنان حجت‌الاسلام قرائتی در این باره توجه کنید.


دریافت
مدت زمان: 4 دقیقه 35 ثانیه 


در کلیپ زیر هم می تونید نظر مردم رو در مورد تعداد فرزند ببینید.



دریافت
مدت زمان: 6 دقیقه 53 ثانیه 

نظرات  (۱)

۰۴ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۸ کد ساز codsaz.ir
با سلام و عرض ادب.سایت کدساز آمادگی دارد تا کدهای اختصاصی برای وبلاگ شما بسازد.اگر کدی خواستید به کدساز دات آی آر مراجعه کنید و کد خود را سفارش دهید.کدهای کدساز مخصوص وبلاگ شما طراحی می شود و هیچ تبلیغی در کدها قرار نمی گیرد.
جهت سفارش کدهای زیر مخصوص وبلاگ خود به سایت مراجعه نمایید:
کد نمایش عکس تصادفی مخصوص وبلاگ شما
کد منوی همراه برای وبلاگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی