ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

حسن عباسی در نشست مشورتی جشنواره عمار با اشاره به رهاشدگی سینمای کودک گفت: همیشه به دخترها گفته‌ام اگر می‌خواهید مجاهدت کنید و در رکاب حضرت باشید اولاً زود ازدواج کنید و بچه‌دار بشوید، ثانیاً فقط به مهدکودک بچسبید، دنبال استادی دانشگاه و رانندگی تریلر نباشید.

بازی‌های رایانه‌ای و انیمیشن کودک رها شده‌اند
رییس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز در قسمت انتهایی سخنان خود از دست اندرکاران جشنواره عمار خواست موضوع کودکان را جدی بگیرند. وی گفت: یکی از مسائلی که امسال باید در جشنواره عمار جدی به آن توجه بشود کودک است. ما در این چهار سالی که درگیر استراتژی برای کودکان بودیم، بیست و دو هزار قسمت سریال را آنالیز کردیم و دیدیم یکی از مهمترین مؤلفه های این سریال ها عادی کردن زنازادگی است، امسال سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد بیش از سی و سه درصد کودکان جهان زنازاده هستند، کلمبیا با 86 درصد بیشترین آمار را دارد، برزیل 66 درصد، فرانسه 56 درصد، سوئد 54 درصد و جالب است که اسراییل فقط 5 درصد آمار دارد. در جهان اسلام ترکیه بیشترین آمار را دارد که 3 درصد است، ایران و عراق هم صفر درصد هستند.
دکتر عباسی با ابراز تعجب از قدرت ژاپن در صنعت انیمیشن گفت: این کشور در سال به غیر از انیمیشن های سینمایی، 500 سریال می‌سازد و یک جریان خزنده عجیبی هم اینها را به فارسی زیرنویس می‌کند، طوری که شما همیشه می توانید جدیدترین سریالهایشان را داشته باشید.
* وقتی قافیه را باختیم که مهدکودک را ول کردیم
 دکتر عباسی با تأکید بر اینکه باید میدان کودکان را پس بگیریم اضافه کرد: ما قافیه را از جایی باخته ایم که مهدکودک و مدرسه را به دست دیگران دادیم و دانشگاه را هدف گرفتیم، من به دخترهایی که در کلاسهایم هستند یا برای انتخاب رشته و مشاوره می آیند گفتم این فکر را از توی کله‌تان بیرون بیاورید که باید به دانشگاه بروید و استاد بشوید، می‌گویم اگر می‌خواهید مجاهدت بکنید و در رکاب حضرت باشید اولاً زود ازدواج کنید و بچه‌دار بشوید، ثانیاً فقط به مهد کودک بچسبید، دنبال استادی دانشگاه و رانندگی تریلر نباشید.
* المنار اصلاً انیمیشن آمریکایی پخش نمی‌کند
در ادامه این نشست نادر طالب زاده ضمن تأیید تذکر دکتر عباسی برای جدی گرفتن نیازهای کودکان و خردسالان گفت: سالها پیش سید حسن نصرالله یکی از نیروهای باهوش، جسور و مبتکر حزب الله را به عنوان مسؤول تلویزیون کودک انتخاب کرد، این فرد مسؤول امور جنگ روانی و فکری ترین نیرو در دوران بیرون راندن اسرائیل از جنوب لبنان و بعدش جنگ سی و سه روزه بود و فرد پر از ایده ای است..
طالب زاده افزود: تلویزیون المنار کودکان هیچ وقت کارتون آمریکایی و دیزنی نمی‌گذارد و فقط تولیدات حساب شده خودشان را پخش می کنند، فهمیده‌اند که حتی ما هم خیلی جاها به در و دیوار زده‌ایم و خودشان دارند درست‌تر می‌روند، مثلاً در موسیقی به طرف موسیقی های با ریتمهای رقصی نرفته اند و فقط موسیقی حماسی می سازند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی