ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

رب هب لی من لدنک ذریة طیبه

ذریه طیّبه

من حجاب را دوست دارم.

به امید روزی که همه بچه مسلمونا با عشق امامشون بزرگ شند...

التماس دعا

 

لالایی عاشورا

مدت زمان: 6 دقیقه 2 ثانیه 

مدینه بود و غوغا بود

 اسیرِ دیوِ سرما بود
محمد سر زد از مکه

که او خورشیدِ دلها بود
لا لا خورشیدِ من لا لا

 گلِ امیدِ من لا لا

 

خدیجه همسرِ او بود

زنی خندان و خوش خو بود
برای شادی و غم ها

خدیجه یارِ نیکو بود
لا لا لا شادیم لا لا

گل آزادیم لا لا

 

خدا یک دخترِ زیبا

به آنها داد لا لا لا
به اسمِ فاطمه زهرا

امیدِ مادر و بابا
لا لا لا کودکم لا لا

قشنگ و کوچکم لا لا

 

علی دامادِ پیغمبر

برای فاطمه همسر
برای دخترِ خورشید

علی از هر کسی بهتر
چراغِ خانه ام لا لا

گلِ گلدانِ من لا لا

 

علی شیرِ خدا لا لا

علی مشکل گشا لا لا
شبِ تاریک نان می برد

برای بچه ها لا لا
لا لا مشکل گشای من

گل باغِ خدای من

 

حسن فرزند آنها بود

حسن مانندِ بابا بود
شهیدِ زخم دشمن شد

حسن یک کوه تنها بود
لا لا کوه بلند من

تو شیرین تر ز قند من

علی فرزند دیگر داشت

جوانی کوه پیکر داشت
همیشه حضرت عباس

به لب نامِ برادر داشت
لا لا نازک بدن لا لا

 عصای دستِ من لا لا

 

گلِ پرپر حسینم کو

گلِ سرخ و گل شب بو
کنار رود و لب تشنه

تمامِ غنچه های او
لا لا لا غنچه ام لا لا لا لا لا لا

گلِ تنها

حسین و اکبرم لا لا

علی اصغرم لا لا
کجایی عمه جان زینب

سکینه دخترم لا لا
لا لا لا لا گل لاله

نکن گریه نکن ناله

 

شبی سرد است و مهتابی

چرا گریان و بی تابی
برایت قصه هم گفتم

چرا امشب نمی خوابی
لا لا لا جان من لا لا

گل باران من لا لا

نظرات  (۲۳)

بسیار ممنونم.اجرتون با مادرسادات
بسیار زیبا هیچوقت این ترانه تکراری نمیشه ... اجرتون با امام حسین
واقعا کلی خاطرات برام زنده شد مرسی
خیلی ممنون عالی بود ،همه بچه ها عاقبت بخیر بشن
من هر شب دخترمو با این لالایی میخوابونم خیلی دلنشین و زیباست
سلام من این لالایی را برای دخترم میخونم. امیدوارم به جانش بنشینه.

عالی

خیلی زیباست

شعر زیبا و آهنگ زیبا و خواننده زیبا

ممنون ازتون. من همیشه خواهرزاده هامو با این اهنگ میخابونم . حالا هم که خودم دارم مادر میشم گاهی برای بچه م میخونم. دنیا بیاد دوست دارم با عشق اهل بیت بزرگ شه. خیلی ارامش بخش بود. واقعا ممنون

ممنونم عالی و دلنشین

بسیار زیبا بود

 برای دوتا پسرم این لالایی رو میخونم انشاء‌الله با محبت اهل بیت علیهم السلام بزرگ بشن

ای کاش همه شعرهامون انقدر با معانی زیبا و محبت اهل بیت بود 

همینطور آهنگ شعرهایی که برای بچه‌ها ساخته میشد

عالی بود ممنونم 

زیبا عالی خیلی به دل می شینه

یادش بخیر داداشم هنوز ۶-۷ ماهش بود اینو از تلوزیون پخش میکرد براش رو نوار کاست ضبط کرده بودیم تا با این لالایی بخوابه الان ۲۳ سالشه و من برای دختر ۹ ماهم پخش میکنم 

خیلی خیلی زیبا من برای دخترم میخوندم که بخوابه و خودم اشک میریختم امشب دخترم سه سال و تیمش هست ازم خواست دانلودش کنم با هم گوش کردیم و‌مثل همون موقع ها من بغض کردم و گریه

سلام ..من از بچگی این لالایی رو گوش میدادم و حفظ بودم ...و همیشه میگفتم بزرگ بشم برا بچه هام میخونم ..و الان سه بچه دارم و اینو براشون میخونم ...خیلی قشنگه قصه ی پنج تن به زبان بچگانه 

خواهرم خیلی کوچیک بود براش میخوندم، الانم به حق پنج تن و دعای شما عزیزان خدا بهم بچه بده که تو گوشش هر شب قصه عاشورا رو بخونم دعا کنین 

بسیار عالی و دلنشین.من17سال پیش برای.دختر بزرگم میخوندم الان برای.دختر7ماهه ام میخونم.دختر بزرگم هنوز هم عاشق.این لالایی هست خیلی از شما وسراینده این لالایی زیبا تشکر میکنم

سلام 

بسیار زیبا و خاطره انگیز 

اقای رحماندوست عالی هستن ،عمر و عژتتون مستدام .

من از بچگی این شعر و گوش میدادم 

حالا که بچه دار شدم خودم برای دخترم دارم می خونم 

واقعا زیبا و پرمفهوم است

سلام قشنگ ترین لالایی دنیا، از بچه گی دوستش داشتم، بچه هام که کوچیک بودن هر شب براشون میخوندم، الا که 11 و 13 ساله هستن گفتن بخون برامون به یاد اون موقع ها، هنوز عاشقشن

 

سلام خیلی این لالایی زیبا هست و من خاطرات کودکیم زنده شد😍😍♥♥

پسرم وقتی نوزاد بود براش این لالایی رو میخوندم، الان که 5سالشه هم عاشقشه و همیشه ازم میخواد براش بخونمش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی